Zápisky z call centra

Rozhodla som sa, že tie veselé historky treba niekde archivovať. Len škoda, že si teraz neviem spomenúť na všetky.

Zákazník: Moja e-mailová schránka nefunguje.
Ja: Ok, nemôžete posielať, alebo Vám neprichádzajú maily?
Z: Oboje.
(Po pol hodine vysvetľovania rôznych nastavení a prekonfigurovaní všetkého možného – ja úplne v koncoch.)
Z: Viete, ale ja nemám internet. Myslíte že to môže spolu súvisieť?

Z: Chodí mi priveľa reklamy!
Ja: Ok, ja Vám ju odhlásim.
Z: Nie!!! Potom mi nebude chodiť žiadna reklama!
Ja: No a čo by ste teda chceli?
Z: No neposielajte to moc často, len občas. A nie všetko, len niečo.
Ja: Ale to sa tak nedá nastaviť, buď ju budete dostávať, alebo nie.
Z: Ale dá, to len Vy nechcete!!!

Z: Zabudol som svoje heslo.
Ja: Môžem Vám poslať link s heslom na založenú mailovú adresu.
Z: Ale tú už nepoužívam, mám inú.
Ja: Tak ju môžeme zmeniť, ale to ide len písomne, pošlite mi formulár mailom, ja to zmením a pošlem Vám ten link.
Z: Nie!!! To je moc komplikované, proste mi to heslo povedzte!
Ja: Ale ja neviem Vaše heslo, môžem Vám poslať len ten link. Ja nemám predsa prístup k Vášmu heslu.
Z: Ale môžete a máte, len to zbytočne komplikujete a nechcete mi pomôcť!

Mail: dlhý-predlhý, asi na dve A4, kde pičoval a sťažoval sa (mal tuším aj pravdu) a na konci napísal: PS: Teraz je 00:18 tak si idem dať ešte jogurt, aby som nemusel ísť spať nasratý a ešte aj hladný.

Dosť častá veta: “Predsa nemôžete čakať že ja tomu rozumiem!!!” Prípadne ešte “Ja mám 80 rokov, odkiaľ mám také veci poznať??!!” (Pripomínam že naša firma predáva servery a poskytuje webhosting, ja sa vždy pýtam sama seba, že teda kto má tomu rozumieť, keď ne ten, čo si to objednal?)

Dosť často aj volajú a tvrdia, že oni “nikdy v živote nemali nič spoločné s touto firmou” a potom z nich vylezie, že pred 10 rokmi si dačo objednali a mysleli, že zmluva asi vyprší sama od seba. Ale najlepšie je, že 10 rokov im odchádzajú prachy z účtu a oni sa zrazu ozvú, že chcú všetko naspäť, lebo zrovna dnes si to všimli.

Ale aj kolegovia občas perlia. Napríklad včera mal jeden dákeho zákazníka, čo chcel pomoc s jedným programom (ku ktorému žiaľ my musíme robiť aj technickú podporu, čo pre mňa predstavuje muky, lenže technické oddelenie tvrdí, že to je moc ľahké a oni sa takými pičovinami zaoberať nebudú). No a kolega hovorí zákazníkovi – Počkajte minútku, ja vás prepojím na techniku, lebo ja sa v tom nevyznám, oni tam vedia lepšie.
Potom mu pustil hudbu a hľadal správny gombík a pýta sa nás – ktorá predvoľba je technika na toto?
My: To nemáš prepájať, to máme robiť my, tu.
No a tak sa teda vrátil k zákazníkovi a hovorí: No, tak na techniku vás nemôžem teraz prepojiť, lebo…to ste u mňa správne.
No my sme mali asi 10-minútový újeb, mne tiekli slzy a v duchu som myslela na všetky svoje rozhovory s nejakými call centrami a viete čo? Ja tých zákazníkov chápem, keď penia, lebo šak občas to je fakt na plač…alebo na smiech.

Ale inak aj ja som minule jednému vysvetľovala a vysvetľovala a on ma prerušil že “Ja viem, ja viem!!!” (Ešte mi aj tykal, som si hovorila, že jaký debil nevychovaný.) A tak sa pýtam, že čo teda vlastne chce a ten chlapík na mňa: “Ja som Ron! Z techniky! Mám tu pre teba zákazníčku.”
To sa zas rehotali ostatní na mne.


2 Comments on “Zápisky z call centra”

  1. Dee says:

    To prve… Neeeeee neeeeeeee :DDDDDDDD
    Preco si inak vsetci myslia, ze im nechces pomoct?:D
    Strasne sa na tom celom smejem 😀

    • deadline says:

      ja neviem! 😀 inak vies co, vzdy som bola nasrata ked som niekam volala a bavili sa so mnou jak s idiotom, lenze teraz uz chapem preco, lebo vacsina tych ludi su fakt idioti, minimalne sa tak chovaju 😀


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s